Les responsabilitats a Internet.
VIDEO A YOUTUBE BURLANSE D'UN ENFERM MENTAL
Fa uns dies, uns joves van penjar un video en el portal d'Internet Youtube. En el video, es veien uns joves (entre 15 i 18 anys aproximadament) burlant-se i rient d'un pobre malalt mental. El pare de l'acosat a posat una denúncia als autors del video. Aquest tipus de videos no es poden posar en Internet, encara que tampoc s'ha de fer això, posant el video en Internet o no.A Internet, hi ha que tenir un mínim de conducta ètica. No és poden fer algunes coses, mirar o penjar alguns videos segons com sigui. No es poden penjar videos, humiliant o amb continguts prohibits (sexual, etc...) o que en algun video surti algú que no te de el consentiment per a poder posar aquest video en Internet. També cal cuidar el llenguatge, no pots posar insults, o paraules d'aquest tipus.
CONSELL SI POSEN LA TEVA IMATGE A INTERNET
Si posen la teva imatge a internet, el primer que has de fer, es intentar contactar amb el que te la imatge, i dirli que la retiri. Si no ho fa, tens que intentar contactar amb el domini on estigui posada la foto, i dirli el mateix. Si no pots contactar amb el responsable, o no ha fan tampoc, el ultim pas es posar una denuncia a la policia.
http://www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAS&idnoticia_PK=449023&idseccio_PK=1021 http://www.elpais.com/articulo/sociedad/puede/hacer/encuentra/imagen/Internet/elpepusoc/20071011elpepisoc_1/Tes
0 comentarios